Infosoft logo
Рус   Укр   Eng
Головна Компанія

Історія Інфософт

Перші наші серйозні розробки побачили світ ще в минулому тисячолітті — в далекому 1999 році. Це були корпоративні системи для Ощадного банку: для аналізу курсів валют і обсягів валютообмінних операцій в мережі Банку, система виплати грошових переказів Vigo, електронна біржа для торгівлі валютними ресурсами, контроль лімітів та інші. Вони полегшували працю людей, систематизували накопичену та оперативну інформацію, і головне — подавали результати аналітикам і топ-менеджерам у зручному вигляді для ефективного сприйняття інформації та оперативного прийняття рішень. Ці системи не втратили свою актуальність, і до цього дня вони активно використовуються в Державному Ощадному банку.

У 2003 році були реалізовані проекти для Акціонерного Поштово-Пенсійного Банку Аваль (зараз — Райффайзен банк Аваль). У цей період почалася розробка одного з теперішніх флагманських рішень — Infosoft WFM.

У 2005 році компанія була організована в ТОВ «ІС Системи» і почала активну діяльність по залученню нових клієнтів. У цьому році був реалізований великий проект для фармацевтичної компанії КРКА, яка є нашим стратегічним партнером.

У 2006-2007 роках компанія продовжила активний розвиток та реалізувала проекти для Державної Земельної інспекції, Інформаційного агентства Укрінформ, Рекламної агенції Фарм Медіа — до речі, теж одного з наших стратегічних партнерів, і ряду інших компаній.

2008 рік зміцнив позиції компанії, а також дав новий поштовх до розвитку. Крім реалізації низки нових проектів з нашими партнерами, ми розвивали основні наші рішення — Infosoft WFM і План-факт продажів (Infosoft Marketing and Sales Management System). Ми взяли участь у міжнародній виставці CallCRM-2008 і набули нового досвіду операційного управління колл-центрами. Тепер ми маємо в штаті сертифікованих фахівців з управління call-центром.

У 2009 році було прийнято рішення підвищити впізнаваність бренду і з цією метою ми зареєстрували ТОВ «Інфософт Глобал», а компанія отримала нове ім’я — Infosoft. Крім виступу на бізнес-форумі CallCRM-2009 та реалізації mission-critical проектів для наших партнерів, ми поклали початок нових напрямків нашої діяльності. Це стратегічні проекти (так чи інакше пов’язані зі сферою ІТ), які не тільки зміцнять наші позиції, але й нададуть нам можливість вийти на нові горизонти і розширити присутність не тільки кількісно, але й якісно.

Весь цей час ми працюємо над створенням максимально комфортних умов для наших співробітників — їх особистого зростання і професійного розвитку, підвищуючи мотивацію до роботи і лояльність до компанії.

Ми задоволені досягнутими результатами, але не збираємося зупинятися на цьому, оскільки наша мета ще не реалізована на 100%, а місія і бачення дозволяють безперервний і нескінченний розвиток Infosoft.

© Компанія «Infosoft» 2005–2018