Infosoft logo
Рус   Укр   Eng
Головна Рішення

Система Sales intelligence

Призначення та можливості системи

Система планування та обліку продажів продукції, а також аналізу показників виконання плану підприємства (співвідношення план-факт продажів) Infosoft MSMS дозволяє:

  • підтримувати процес планування продажів продукції на всіх рівнях ієрархії підприємства
  • вести облік реальних продажів у роздрібній мережі на всіх рівнях консолідації даних
  • аналізувати ринок з точки зору співвідношення плану і факту продажів з метою прийняття управлінських рішень, спрямованих на регулювання ситуації, а також виявлення тенденцій та стратегічного планування

Цілі і завдання системи

  • автоматизація бізнес-процесів планування, моніторингу та аналізу продажів
  • локалізація критичних ділянок в роботі і оперативний вплив на ситуацію
  • забезпечення своєчасного доступу до інформації для прийняття управлінських рішень
  • підвищення достовірності інформації
  • вирішення завдань контролю на всіх рівнях управління організації
  • глобалізація інформації — доступ всіх співробітників до відповідної частини інформації відповідно до прав доступу
  • мінімізація затримок при передачі та обробці інформації
  • формування звітів (в розрізах часу, продукції, кінцевих клієнтів, структури організації, дистриб’юторів)

Впровадження системи дозволяє

  • консолідувати роз’єднані дані
  • підвищити швидкість обробки інформації
  • знизити кількість помилок при введенні інформації
  • подати інформацію в зручному вигляді для бізнес-аналізу
© Компанія «Infosoft» 2005–2019