Infosoft logo
Рус   Укр   Eng
Головна Рішення

Infosoft WFM

Лінійка рішень Infosoft WFM

  • Infosoft Forecasting (Прогноз)
    Прогнозування очікуваного навантаження на центр обробки викликів і оптимального розподілу в часі кількості ліній обслуговування абонентів
  • Infosoft Scheduling (Розклад)
    Складання оптимального розкладу роботи операторів контакт-центру на змінній основі з урахуванням навантаження на центр, побажань операторів та інших параметрів
  • Infosoft Vacations (Облік відпусток)
    Планування та облік відпусток працівників контакт-центру
  • Infosoft Staffing (Кадровий облік)
    Багатофункціональний кадровий облік (штатний розклад, «картка оператора», звіти)
  • Infosoft Testing (Тестування)
    Тестування знань користувачів системи (введення тем і питань з наступним створенням і проходженням тестів)
© Компанія «Infosoft» 2005–2018