Infosoft logo
Рус   Укр   Eng
Головна Рішення Infosoft WFM

Forecasting (Прогноз)

Призначення системи Infosoft Forecasting — прогнозування оптимального розподілу кількості ліній обслуговування в часі для досягнення наперед заданої мети (наприклад, обробити не менш 90% вхідних звернень).

Вхідними параметрами системи Infosoft Forecasting є

  • кількість дзвінків за проміжок часу
  • час обслуговування одного абонента
  • «після робочий» час (час роботи оператора між двома сусідніми прийнятими дзвінками)
  • час очікування початку обслуговування абонентом у черзі, після якого він відмовляється від обслуговування

На основі вхідних даних і процесу моделювання система Infosoft Forecasting будує прогноз розподілу в часі кількості ліній обслуговування абонентів з використанням унікального алгоритму планування позаштатних навантажень на контакт-центр.

Основними результатами Infosoft Forecasting є спрогнозовані на наступний період часу значення таких параметрів

  • кількість не обслужених абонентів
  • ймовірність того, що знову зателефонувавший абонент буде обслужений негайно
  • середня затримка в черзі всіх зателефонувавших абонентів, включаючи тих, хто був обслужений негайно
  • середня затримка в черзі всіх зателефонувавших абонентів, включаючи тільки тих, які не були обслужені негайно
  • середнє число абонентів у черзі
  • середня кількість абонентів у черзі, коли вона була заповнена хоча б одним з них
© Компанія «Infosoft» 2005–2019