Infosoft logo
Рус   Укр   Eng
Головна Рішення Infosoft WFM

Scheduling (Розклад)

Програмне забезпечення Infosoft Scheduling призначено для автоматизованого складання щотижневого розкладу роботи операторів контакт-центру на змінній основі.

Infosoft Scheduling враховує потреби контакт-центру: необхідний розподіл кількості операторів в часі та індивідуальні побажання операторів.

За допомогою Infosoft Scheduling можливо

  • вести облік будь-якої кількості операторів
  • вести облік будь-якої кількості завдань (multi-task)
  • вести облік територіально-розподіленого контакт-центру (multi-site)
  • надавати різні пріоритети операторам для складання розкладу
  • вести облік штатної кількості годин для кожного оператора
  • змінювати кількість і параметри робочих змін
  • задавати максимальну кількість змін для кожного оператора на тиждень
  • задавати мінімальну та максимальну кількість годин для кожного оператора, які він відпрацює протягом тижня
  • задавати обмеження на кількість робочих змін протягом доби
  • задавати мінімальну та максимальну кількість місць операторів у кожен робочий час тижня
  • задавати необхідний розподіл кількості операторів в часі
  • виконувати обмін змінами між двома операторами
  • скласти розклад, враховуючи індивідуальні побажання операторів

Система Infosoft Scheduling враховує

  • багатозадачний (multi-task) та/або територіально-розподілений (multi-site) контакт-центр
  • потреби контакт-центру (необхідний розподіл кількості операторів в часі)
  • побажання операторів
  • обмеження на кількість робочих місць, мінімального рівня обслуговування, а також обмеження на кількість і якість змін для операторів
  • баланс годин кожного оператора — недопрацювання і перепрацювання
© Компанія «Infosoft» 2005–2019